مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 15:102023-11-16اقتصادي

بیش از سه میلیون راس دام سبک و سنگین هویت گذاری شده است 


مدیر امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ضمن بیان اینکه بیش از سه میلیون راس دام سبک و سنگین هویت گذاری شده است، گفت: هرگونه خرید، فروش و جابجایی دام زنده فاقد پلاک ممنوع بوده و در صورت توقیف حین حمل به سایر استان ها قاچاق محسوب می شود.

- ایسنا/اردبیل مدیر امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ضمن بیان اینکه بیش از سه میلیون راس دام سبک و سنگین هویت گذاری شده است، گفت: هرگونه خرید، فروش و جابجایی دام زنده فاقد پلاک ممنوع بوده و در صورت توقیف حین حمل به سایر استان ها قاچاق محسوب می شود.

علی باباپور با اعلام این مطلب افزود: هویت گذاری دام های سبک و سنگین استان جزو اولویت های اساسی بخش امور دام استان است به گونه ای که این هویت گذاری از سال 98 شروع شده و تا اواسط سال 1402 بیش از 3 میلیون و 380 هزار راس دام سبک و سنگین در استان پلاک کوبی شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل او در ادامه سخنان خود افزود: طبق قانون و دستور العمل های ابلاغی خرید، فروش، حمل و نگهداری دام زنده صرفا با نصب پلاک معتبر و ثبت مشخصات دام زنده در سامانه های مربوطه مجاز است و هرگونه خرید و فروش و جابجایی دام زنده فاقد پلاک ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از سه میلیون راس دام سبک و سنگین هویت گذاری شده است 

بیش از سه میلیون راس دام سبک و سنگین هویت گذاری شده است